Studio Zelden, Mobility

Over Studio Zelden en onze services

Digital Assets

 

Digital assets zijn assets met een digital design die in postproductie worden geproduceerd. Digitale assets geven de key message een extra boostdie de campagne nodig heeft. Onze creatives, ontwerpers en producers weten de essentie van elk merk te vatten en leuke en boeiende digital assets te creëren.  

 

Mixed Media

 

Veel deliverables en digital assets die we creëren, zijn een combinatie van meerdere technische benaderingen. Het begint met het concept en het doel van de visuals. Mixed Media kan betekenen dat we fotografie gebruiken in combinatie met motion design, of dat we film, CGI en compositie gebruiken om te realiseren wat we nodig hebben. We zijn in staat om deze assets van a tot z te creëren en te produceren.

 

CGI AND 3D

Met GCI zijn de mogelijkheden voor jouw merk eindeloos. Ons bekroonde CGI-team kan alle soorten visuals en assets voor jouw merk creëren, de sky is the limit. Van fotorealistische visuals tot infographic videos tot eigenzinnige 3D-animaties, alles is mogelijk. 

 

User cases | Creative MOBILITY content studio | Studio Zelden

Studio Zelden, Mobility

BMW

 

Voor BMW Nederland hebben we een content setup ontwikkeld om een extra asset collectie te creëren voor online en offline communicatie. De content is opgezet om de nieuwe BMW 840i coupé en de BMW X3 neer te zetten als een hero-product, de schoonheid en esthetiek van de nieuwe modellen laten zien en betrokkenheid creëren op alle kanalen. We gebruikten een mixed media opzet voor deze productie en maakte gebruik van fotografie, filmclips en 2 films inclusief geluid en digital design. 

Studio Zelden, Mobility

Swapfiets

 

Voor het merk Swapfiets gingen we aan de slag met een product based content- en beeld-strategie. We hebben content gemaakt die laat zien wie ze zijn en hoe Swapfiets zich wil positioneren in de ogen van hun klanten.

 

Animated, Mobility

Northwave

 

Northwave vertaalt hun cybersecuritymodel visueel door middel van een maritieme reis van een schip. Bedrijven hebben in dit digitale tijdperk constante beveiliging nodig, net als een schip op zee. Als belangrijke elementen van een schip niet naar behoren functioneren, kan dit een gevaar opleveren voor het schip zelf. Deze risico's zijn vergelijkbaar met de risico's van moderne bedrijven en de manier waarop ze digitaal opereren. We animeerden de reis van een schip en alle gevaren op volle zee.

 

SWAPFIETS CGI CAMPAGNE

 

Voor deze nieuwe CGI campagne voor Swapfiets hebben we gewerkt aan de beeldstrategie en de beeldconcepten. Het gaat om een full CGI campagne waarbij we de focus hebben gelegd op de beeldtaal van Swapfiets, hun circulariteit en het visualiseren hiervan