Meer over deze case:

studio zelden, logo, adidas,

campagne opzet

 

Het doel was om de Stan Smith duurzamheidscampagne lokaal een extra boost te geven door de lokale relevantie te vergroten. Wie beter dan een lokaal rolmodel, met een grote fanbase, om het verhaal over de belangrijkheid van duurzaamheid voor het milieu te delen. De campagne is gereleased op Jessie haar Instagram feed en Instagram stories en de D(OOH) campagne was te zien door heel Nederland.

  • behind the scenes, jessie jazz, adidas, stan smith,
  • behind the scenes, jessie jazz, adidas, stan smith,
  • behind the scenes, jessie jazz, adidas, stan smith,

productie opzet

 

De beelden zijn gemaakt met een Red Helium 8K in onze studio in Amsterdam. De productie had een skeleton crew ( Director, DOP, Focus Puller/ First AC en Gaffer). We hebben de set gebouwd met ons in-house team. De set is gemaakt met lege plastic flesjes en Stan Smith shoes die een carousel creëeren rond om Jessie. 

Final Film asset

 

De final film asset is een 15'' 16:9 inclusief motion graphics en sound design. We hebben ook een 10'' en een 6'' cutdown gemaakt als een 1:1 en een 9:16 versie.

 

 

Key visual 

 

De Key visual wordt gebruikt voor (D)OOH uitingen en is een cleane vertaling van de AV assets. Passend binnen de Stan Smith brand ID.

Some of the brands and clients we work for