Introductie film

 

Het platform start met een introductie film, een volledige 3D en CGI productie die begint in een typisch Nederlands landschap en je vanaf daar meeneemt van Papendal over de Dejime brug naar Japan. Van de Dejijma brug naar het Dejima eiland en van het moderne Tokyo naar het iconische Mount Fuj. De introductie film eindigt met een final view van de interactieve kaart.

The Dejima Map

 

Het Dejima eiland is een onderdeel van de Nederlands-Japanse handelsgeschiedenis. Deze geschiedenis was de basis voor het concept van de interactieve kaart. Iconische elementen zoals de Shinkansen trein, de Nederlandse duinen en tulpenvelden, de Dejima brug, De Tokyo Tower, Mount Fuji en het keizerspaleis zijn de setting voor de Team NL Tokyo Expo. Een mooie kaart op zichzelf, interactief gemaakt voor het gebruiksdoel.  

The Innovation Parade

 

Een digitale tentoonstelling om de inspirerende Nederlands-Japanse partnerships en smart solutions te laten zien en te vieren. Het is een mooie mini-website geworden waar wij een digitaal boek geproduceerd hebben met unieke geanimeerde illustraties die passen bij elk hoofdstuk en onderwerp. 

 

The Papendal Pavilion

 

Het Papendal Paviljoen is de event locatie van het platform. Op het platform kan je de agenda zien met alle aankomende events en je aanmelden voor verschillende evenementen. Wanneer je bent aangemeld kan je het event bijwonen via het digitale Papendal Paviljoen en krijg je pop up en email notificaties met informatie en reminders over het event.

 

 

  • tokyo 2020 digital map
  • tokyo 2020 digital map
  • tokyo 2020 digital map
  • tokyo 2020 digital map
  • tokyo 2020 digital map
  • tokyo 2020 digital map
  • tokyo 2020 digital map

The Full Scope

 

De full scope van dit project is een platform dat het fysieke olympische dorp heeft vervangen tijdens de corona tijd. De omstandigheden creëerde een kans om meer gebruik te maken van digitale en interactieve mogelijkheden, Ook bood het de kans om voor het verbinden van bedrijven en mensen doormiddel van een groots event zoals de Olympische spelen en hen met elkaar in aanraking brengen doormiddel van het online platform en inspirerende events. Vanzelfsprekend had dit veel toegevoegde waarde voor online events en bedrijven door de nieuwe mogelijkheden voor networking, inspirerende presentaties en showcases. Ook wanneer Covid onze bewegingsvrijheid niet meer belemmerd. Door klimaatverandering en logistieke efficiëntie zijn we gedwongen om te kijken naar nieuwe creatieve manieren om samen te werken en elkaar te inspireren op een globaal level, met overheden, ambassades, bedrijven, ondernemers en innovators. Een platform zoals kan een stukje van de oplossing zijn in het blijven verbinden van de moderne wereld.

 

 

Partners en credits

 

Strategic Agency: Sinc

Full Service Productie: Studio Zelden

Strategy director: Olivier Lisman

Art Director: Simon Phillipson

Director: Bastiaan van Ederen

3D en CGI: Mitsi Studio

Interactive: Wij Doen Dingen

 

 

Some of the brands and clients we work for